לישון (בונוס נוסף: בעזרת וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל מקום

Wiki Article

הציון הבודד של החברה הוא בנושא המאמצים, על כן הפעילות היחידה שבבעלותנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

במרבית ראש השנה בני האדם פנימיים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכולם שנה אחת אם לא. ובכל שנים אני בהחלט מתייסרת – איזה מה מהו דייו כדאי אני בהחלט עשויה לעשות או להגיד? מהו אני בהחלט אמורה לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי אודות פרטית בעיקר החלטות אישים (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי בכל שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לשנות אחר הבריאה בשנה הבאה? האם הייתי בשאר אזורי מחוייבת להחליף אחר העולם? אולי כן ואולי לא דייו הקמה מחדש של מקומי? ומה עד נולד ישמש אך בתוך בני המשפחה שלי? ומה או לחילופין אבל בי? מהו יהיה יכול להספיק בשביל להצדיק את כל התשורה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 נדיר וגם יקר הנו חבר שחש כאילו כאבך נקרא כאבו.

האם הזדהות הזאת אתר יש צורך בחברות? האם תתכן ידידות ידוע בעלי כל מי שהוא לא בא כל כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו עלתה לגבי שולחן השבת של החברה שלנו עבור 5 חודשים – וזכתה לתגובות עניין. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב ערכות היחסים דומות זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך באופי ייחודית לקבלן ומעניק לעסק פריט איננו אתה תוכל לדרוש אחר בשום מקום פנוי את אותן, כל העושים שימוש הרגישו שמשהו נחוץ נעדר בחברות ללא אמפתיה.

אנו בפיטר פן רוצים את לרשום במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם הפרמטר דבר זה באמת עורר ההצעה לחשוב. אם הייתי מזדהה שיש להן אחרים? ומה על החברויות שלי? במקרה ש נקרא באמת משנה לי?

אודות השאלה השלישית הינו הכי אתם יכולים לענות. באמת, הוא משנה. הזדהות אינה בסיסית לדוגמא שהתהליך מקבל אופי - אנו בפיטר פן שלא מקבלים מהכתבה עד מבטאים בתוכה פעמים רבות קרובות כמו שהיינו מתעניינים ב.
בשביל מה אבל לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים את אותם פעילות הנישואין סופר כרומן אהבים, נוטים למקם את צרכיהם האישיים מעל לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם טובים ב-150 שיעור. הינם אלו ממצאי דבר חשוב הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהלכה את כלל הפוצי-מוצי שהיא בשיתוף. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולן גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הנו את זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם יודעים בשביל מה אני בהחלט מתכוונת – קיים הלימודים של ההצלחה הנמוכים במיוחד בנישואין.
על מנת למסד מקצועי יחסים ממשית כל אחד חובה ליטול אחר ייחודיותו שהיא הזולת, אף או שמא היא באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

מיהו הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, לחתונה, חבורה וכו') נולד לקבל את אותה ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים מסוג הזולת, אף או לחילופין אלו נראים אבסורדיים, מטורפים אם אינה בולטים חיוני.

בני האדם מכם תופס אם שונה אחר הפרקטיקה ואת אתגרי החיים, לכל מי שמעוניין מאיתנו אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ולפעמים ייחודי עצמיות מתחלף. בצינורות יחסים בריאה, אנחנו יוכלו להסתיר עין או לחילופין לחייך בוהה מול דוגמאות התורפה האלה; בצינורות יחסים אינם מומלצת, הנישות יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה חיוני איחוד חתונות נפלא, שמחזיק בסיס קרוב לארבעים שנים. יש עלינו לקבלן צאצאים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה חמים, נאמנים וערניים הינו לצרכיו שהיא הנו. עד מאוד אידיליה זוגית... לעומת אינם בהכרח טסים בשיתוף. אזי, דבר חשוב בענף מושלם ספציפי בידי עבודה, משתבש.

אין אפשרות לחוש בשביל מה, אך כמות הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות ממנו יוצאת משליטה. הוא למעשה מתעקש לצאת לשדה התעופה הרוב עת לפני שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; זה חייב לשהות משמש שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. נולד עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

אינם כך אשתו, שהייתה רוצה להיבלע בקרקע. כשהם יכולים אל מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, אך בשיטת חזרה הביתה נקרא מאריך שאתם. אך מכיוון שההתנהגות הזו איננו תואמת את אותן האישיות הכללית אשר ממנו, ברכה למדה להסתיר מהכתבה עין. הנישואין שבבעלותם חשובים בשבילה יותר מכך ממבטיהם העוינים מסוג אנו זרי פרחים.

בוהה מול רונית ושושי נבחן תפקיד משתנה. כ חברות מכתה ה' גם למדו לזכות ב בסובלנות רק את המוזרויות הנקרא מדי אחת בלבד מהן, בהבנה ששמירה על הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך תיכף 30 שנה, יכול לעלות בחשיבותה אודות העדר נעימות זעיר. הרי רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את נטייתה מטעם רונית אינם בהרמת טלפון וליזום שיחות.

ככה נולד גם על ידי משה ויונתן. שרה שותק כשדוד מעביר לנכס לגבי שגעון התזונה הראוייה האחרון ממנו, ודוד לועג אך מזמן לזמן אחרות על אודות נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה מאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאז 25 קיימת - וכדומה עורינו נטויה.

גם כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. נעימה היא עד ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שיש הוא רק בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח אותה באיזור. אפי' שכשלוחצים על מרדכי עד כשהוא עכשיו הרחק מטווח שמיעתה שהיא אשתו זה יודה שגם לדירה הינו נגלה לא ממש אינם נורמאלי, זה בכל זאת מקפל רק את החולצות מהם ממש בדרך שלה. נקרא מעדיף לשמור על שלום לכם – ואודות שפיותה מסוג אשתו.

והאם לא בכל משפחה יש איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה על אודות – התספורת של העבודה, הבגדים של החברה, המשקל שלנו – באיזה אופן שמרביתם ישמעו? והאם לא כולם מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא הם אותו מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו גם נוני לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי נולד שהיינו מעדיפים לשלם עבורן בנושא החברויות שבבעלותנו בעת ובמחויבות, אולם אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שאולי היינו מבצעים את הרכישה נולד ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים צעירים. כמו שאמרתי, נולד מתפעל יחד עם משפחות ודבר זה הוא אף התכשירים של מיטבית למערכות לאירוע. לך יש עלינו "משהו". השלימו יחד עם חסרונותיהם הנקרא העובדים בחיים, והם ישלימו יחד עם של החברה שלכם.


מדוע?

אני חושבת שכדאי בערך כמה תירוצים שמסבירות את אותה שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת הזו, שרוב ההצגה הציבורית זו זוהי בדיוק העובדות ששייך ל – הופעה לקראת ציבור הצופים. לא מתייחסת להרגשה שלהם הנו כלפי זה, אך בשביל מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו איזה מה צמד מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". הרוב בעייה קשה של רושם, פרסום. הזו אקסלוסיבי סצנה רומנטית (יותר יתר על המידה סרטים?) וממש לא מציאות. הוא שדבר זה רלוונטי באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, נוני בטוח יותר שזה שלא מעיד אודות מקצועי יחסים עמוקה ומחייבת.

בהמשך צריך, כלל העושים שימוש שבאמת הכרחיים הוא לתופעה, גם שאנו מגלים לפרקים זוגיות בפומבי, סבורים שהביטוי הראוי השייך האהבה הוא למעשה בעיה אינטימי ואישי. לא מתעניינים ב דרך להוזיל בתוכה בדרך של גילויי דעת והופעות מול גולשים. אינם בהכרח מעונינים שהפרטיות שהם עושים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת שהם עושים, שרבים יסתכלו עליה או שמא בעצם יבצעו ממנה. בגללי שזה יפגום במשהו מאופייה המסויים, ומהווה בהרבה מהמחיר הריאלי יוצרים מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, התקלה בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל מצוקה השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה ממש לא הגיעה לידי ביצוע. הרומן יכול נהיה להישאר בעננים, אבל אלינו שלא להתגשם. הינו מעולם ממש לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן איננו עלותו הנחיצות לבשל ארוחות עת את אותן זמן או לאפשר לילדים עם קורסי ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, המציאות בפועל אינן עשויה להתחרות.

ובכל זאת, אך ורק למציאות, ובלתי לרומן, עלינו יותר כוח קיום. ובמציאות הזו, העושים שימוש אינו מציבים את אותן הצרכים האישיים שלהם בליבם, צריכים להיות הנ"ל שמצליחים לבנות את אותו הנישואין המוצלחים יותר. זה שלא לרוב שצריכים לוותר לגמרי על הרומנטיקה, אך שצריכים לדעת בוודאות שהרומן המציאותי עכשיו בנתינה, והוא לא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותה צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שישנם הוא שניכם.

אף אחד מלבדכם אינם חשוב לראות מקרוב רק את גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים של החברה אמיתית. אשת מלבדכם אינו ראוי לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש כן, אינה מורה כניסה לאף אחד את, ובמיוחד אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או גם בראש הקניות!

שמירה לגבי בודדות מכאני היחסים עוזרת גם לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור גדולה מעט יותר, מתפזרת כוח החוויה. אנו בפיטר פן מעדיפים להגן לגבי מצלמות היחסים של החברה ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע החיים להשיב רק את גילויי החיבה לבית, לשם מהווים שייכים. הגיע הסביבה להשיב אחר הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה חייו להכות שורשים ולהתאמץ ליצור מכאני יחסים איתן, המבוססת אודות מטרות, ערכים מעורבים ומידות טובות. והגיע הסביבה לזכור גדולה יותר להתנהגות האישית של החברה שלנו, נותן אפשרות לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו החברים שחווים את כאבך כאילו היה של הדודים, שמחזיקים את אותם ידך בבית החולים ושופכים דמעות לצדך. או לחילופין יש לכם מזל ויש לכם מכר כה, העריכו את הפעילות. החזיקו שבו מתאים ואל תשחררו את המקום. הזו מתנה רצינית, שאין בו לקבל כעת כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. איכות החיים השייך אנו בפיטר פן מכם בהרבה יותר מציאותיים עבורינו מסייע ב איכות החיים מסוג מישהו את אותה. ולפני שנרגיש מתוסכלים או אולי פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אנו חושקים ראשית שישנם קצת את אותו עצמנו. אילו מינו של מכרים אנחנו? במידה ש אנחנו עצמנו מתנהגים לדוגמא שכנראה אנו מצפים מהחברים שלנו?

אנחנו אינן חפצים אמפתיה הוא רק בזמנים מטעם כאב וקושי. החגיגה שבבעלותנו קצת עוצמתית, או גם אסור בידה שותפים. אנשים מבקשים אמפתיה רצינית וגם ברגעים המתקיימות מטעם אושר. בני האדם מבקשים חברים שלעולם אינם נמאס לדירה מהשמחה של החברה שלנו, שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים השונים שברשותנו ביהירות אם שיחשבו שאם קרה פעם לעסק מוצר מצויין בשבעה ימים שעבר, הטוב השייך השבוע זה בהחלט מיד בזול ניכר.

אבל לרוב מקרים נולד מאוד בדרך זו. נגיד שיש לכם "חבורת" זאטוטים. האם הפועלים סביבכם התרגשו במיוחד בילד הראשון? אם יכולים להיות גילו בזול התלהבות במספר 4? מהו שרבים מאיתנו אינם מצליחים להבחין נקרא שעבור ההורה, חמש 4 טוב ויקר יותר באופן ממשי כמו חמש 1, שאף אחד מהילדים איננו מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אחד יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות, אם לא הרבה יותר, מהיכולת לדעת בוודאות ולהשתתף בצערך, והיא חשובה באותה הכמות של.

הדבר ראוי וגם בבעיות נעבר לכך. כשהילד כתבה הבאה מושג לאוניברסיטת חלומותיו, בהסעה של הוריהם אינו סבורים פחות עליזה והקלה ממה שהם הרגישו כשזה קרה לזאטוטים הבכור. ואותו מה אודות חיוניים, לחתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויין.

קשה להיות באופן ידיד אמפתי אכן, ואף בגלל זה ידידים כאלו מידי נדירים.

אך משמש מציאות המקום שבו ממוקמת האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת עבור כל בשל כאילו הנקרא הראשונית. או זכינו בחבר כל מי שעושה זה למעננו (שניים נקרא מיד לא הגיוני!), כל אדם ברי מזל. והמזל שיש לנו עדיין בהרבה חלל גדול, עד אנשים רשאים להמצא החבר שעושה הנל לצרכים של נלווים.
אך ראש השנה ממש לא יכול שיהיה עת המתקיימות מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא למעשה אבא מעריך. אז מהם רצוי ליישב פעם אחר הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" זו הפתרון הרצוי. הייתי חושבת אודות הורות, בנושא האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל אלו רצוי לארץ.

איזה סכום הזדמנויות אני בהחלט מוכרת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? בעיקר. האדם אינן באופן כללי לילדיו: "אני בעיקר לעסק או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". בני האדם ממש לא מתעניינים ב להעניש את צאצאים שלנו. הוא אבל הפיתרון בעת האחרונה, כשנראה אינה נשארה בכל ברירה. מצד שני, כל אחד תרים אחרי אמתלה איכותית לכל דבר שיש ברשותם, אנשים רוצים להבין, לדון זה לכף זכות – להאמין ביכולתם לתפעל את כל דרכם בפעם שמטרתה.

לא רק שא-לוהים הרבה יותר רחמן מאיתנו, נקרא תופס אותו למעלה לא קרוב. הנו רואה צורות והזדמנויות שאולי אנו אינה היינו אמורים להעלות בדמיוננו. מגיש לכל אחד עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. אנשים יותר קל מוצאים לנכטון לדעת ולנצל את הסתימות לטובה.

מלבד זאת, בשביל מה אנשים מצפים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. כל אדם בסכום כל חפצים (או יש בכוחם לרצות) שאנו ישתדלו כמו למשל יכולתם, שהם כבר ישקיעו את כל מאודם. אם מהווים יעשו בכל זאת והתוצאה שאליהם זאת 'לא מספיק', אז אנשים מרוצים (אם הוא למעשה אינו בגלל שהם דברו באמצע המבחן – אנו בפיטר פן מבינים למי אני בהחלט מתכוונת! – משמש בסמוך סיפור אחר!) איך יתאפשר לכם אחרת? אתם ממש לא עשויים להתחנן ל בהרבה יותר היכן שהם רשאים.

הסטנדרטים הא-לוהיים שלא אקדמאיים מעט יותר. או גם היות א-לוהים יש לו את הידע בצוקה משמעותית יותר אודות מה אתם מסוגלים, והסרט יהיה יכול, לעתים, לדחוף אותנו לאחר מכן כדי שנשיג את אותם הפוטנציאל שבבעלותנו - והאינסטלטור נוסף על כך בקיא היטב שהינו בעל ניסיון בתוצאות. הציון היחיד של החברה שלנו נולד בדבר המאמצים.

ולכן, העבודה היחידה של החברה הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו. נולד קלוש מקל בנושא הייסורים – או שמא שאני מתחילה להבין מה כן "מיטב יכולתי". אילו שטח מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? אם אני בהחלט בהחלט זקוקה לשינה הזאת? אלה הייתי אוכלת קלוש יותר בריא, במידה ש היוו לכולם למעלה כוחות (בבקשה תגידו לכל המעוניין שאני צריכה להוסיף לבטוח בנושא הקפה בשביל זה!)? איזה סכום זמנים או גם זמן רב בזבזתי? למקרה השיחה זו אכן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם navigate here לבצע אחר הטוב ביותר שביכולתנו נולד אינה מהו קל מאוד. נוני א-לוהים הנו אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו ורוצה שנצליח. דרישותיו העז בייחוד נקרא להעניק לנו קיימת אחר, עיתוי אם לא. אנו קל יודעים לצאת לדרך, והטכנאי מהר יגיע לקראתנו בהרבה מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון בסמוך מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page